Српски „Евиан“ осваја Јапан

Већ неколико деценија изглед и дизајн Пролом воде био је непромењен, све док није стигла на инострано тржиште. Прва и најочигледнија промена је нова етикета, која је уместо прилично сведеног, традиционалног изгледа сада прилагођена модернијим трендовима.

ImageУ Јапану је пак јако популарна постала стара бочица, ако је судити по друштвеним мрежама. Бројне инфлуенсерке су се сликале с флашом, на којој се налазила позната стара етикета и писале како је вода укусна, лековита и да се лако пије.

Да ли је Пролом вода постала нека врста статусног симбола у Јапану или је у питању организована кампања, те како функционише продаја у тој држави, нисмо успели да сазнамо у овој компанији. Оно што знамо јесте да се у марту прошле године појавила вест да је недавно прослеђен други контејнер с 12.000 литара јапанском тржишту.

Да су озбиљно приступили ширењу на тржиште Јапана, показује и чињеница да у Токију имају компанију Минанно Лтд., која дистрибуира и рекламира производе уз сајт истог имена. Такође постоји и сајт проломвода.јп на чијем блогу се неколико пута месечно појављују текстови из области здравља.

Покушали смо и од наше амбасаде у Јапану да сазнамо шта се дешава, али нам ни њихови одговори нису стигли. Како неки у шали кажу, Пролом вода ће за Јапанце изгледа постати оно што је за нас Евиан, а можда је све само добро организована кампања, с неколико мањих инфлуенсера, али свакако изгледа необично и изазива пажњу.

Извор: Стартит/Фото: Принтскрин Инстаграм

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *