Српски „Евиан“ осваја Јапан
Већ неколико деценија изглед и дизајн Пролом воде био је непромењен, све док није стигла на инострано тржиште. Прва и најочигледнија промена је нова етикета, која је уместо прилично сведеног, традиционалног изгледа сада прилагођена модернијим трендовима.
У Јапану је пак јако популарна постала стара бочица, ако је судити по друштвеним мрежама. Бројне инфлуенсерке су се сликале с флашом, на којој се налазила позната стара етикета и писале како је вода укусна, лековита и да се лако пије.
Да ли је Пролом вода постала нека врста статусног симбола у Јапану или је у питању организована кампања, те како функционише продаја у тој држави, нисмо успели да сазнамо у овој компанији. Оно што знамо јесте да се у марту прошле године појавила вест да је недавно прослеђен други контејнер с 12.000 литара јапанском тржишту.
Да су озбиљно приступили ширењу на тржиште Јапана, показује и чињеница да у Токију имају компанију Минанно Лтд., која дистрибуира и рекламира производе уз сајт истог имена. Такође постоји и сајт проломвода.јп на чијем блогу се неколико пута месечно појављују текстови из области здравља.
Покушали смо и од наше амбасаде у Јапану да сазнамо шта се дешава, али нам ни њихови одговори нису стигли. Како неки у шали кажу, Пролом вода ће за Јапанце изгледа постати оно што је за нас Евиан, а можда је све само добро организована кампања, с неколико мањих инфлуенсера, али свакако изгледа необично и изазива пажњу.
Извор: Стартит/Фото: Принтскрин Инстаграм