Umesto Fejsbuka Zakerverzum?

Kompanija Fejsbuk planira veliko rebrendiranje nakon optužbi koje je iznela uzbunjivačica Frances Hogen. Između ostalog, Mark Zakergberg, izvršni direktor tehnološkog giganta želi da promeni ime najpoznatije društvene mreže na svetu. Jedna od pomenutih mogućnost je da Fejsbuk postane, ni manje, ni više, nego – Zakerverzum.

Svetski mediji prenose da će danas biti održana godišnja konferencija kompanije „Konekt“, na kojoj će Zakerberg izložiti svoje planove, kao i novo ime kompanije.

Mark Zakergberg, osnivač i vlasnik Fejsbuka

Rebrandiranje će verovatno pozicionirati Fejsbukovu aplikaciju kao jedan od mnogih proizvoda matične kompanije, koja će nadgledati druge aplikacije poput Instagrama i WhatsApp-a. Portparol Fejsbuka rekao je za Gardijan da kompanija „ne želi da komentariše ove glasine“.

Glasine o rebrendiranju dolaze u momentu kada se Fejsbuk suočava sa ozbiljnim optužbama koje je iznela uzbunjivačica Frances Hogen. Ona je pred Kongresom svedočila o tome kako kompanija stavlja „astronomski profit isprede ljudi“, pri čemu šteti mlađim generacijama i destabilizuje demokratiju.

Hogen je Vol Strit Žurnalu dostavila dokumentaciju koja uključuje unutrašnja istraživanhja koja dokazuju da 30 odsto tinejdžerki smatra da Instagram pogoršava stepen nezadovoljstva koje imaju.

Ranije ovog meseca aplikacije Fejsbuk, WhatsApp i Instagram prestale su sa radom na dugih pet sati, tokom kojih korisnici širom sveta nisu mogli da pristupe društvenim mrežama. Iako su milioni ljudi bili besni, postoji neko ko je bio srećan nakon pada društvenih mreža.

„Više od pet sati Fejsbuk nije korišćen za produbljivanje podela, destabilizaciju demokratije i da se devojke i žene osećaju loše zbog svog tela“, rekla je uzbunjivačica Hogen.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *