Sajtovi za bukiranje hotela nas lažu!

Online hotelske platforme Expedia, Booking, Agoda, Hotels, Ebookers i Trivago su predmet istrage britanske državne antimonopolske komisije (CMA – Competition and Markets Authority) zbog sumnje da obmanjuju korisnike, piše Travel Magazine.

Istraga je pokrenuta prošle godine nakon što je utvrđeno da ovi sajtovi prikazuju lažne utiske o smeštaju, njegovoj popularnosti i da ne navode sve troškove što sprečava kupce da naprave najbolji izbor. Na taj način se krši zakon o zaštiti potrošača. Sve kompanije koje su predmet istrage su se sastale i započele saradnju kako bi dogovorile neophodne mere da se isprave sve neregularnosti. Donet je plan da se rezultati pretrage učine jasnim i da se hoteli u rezultatima pretrage rangiraju prema kriterijumima koje je kupac postavio, a ne prema tome koji je hotel više platio sajtu. U planu je da se prestane sa praksom davanja lašnih utisaka i požurivanja kupca u donošenju odliuke davanjem lažnih izjava poput “ostala samo jedna soba” ili “u ovom trenutku još troje razmatra tu ponudu”

Na meti istrage su i lažni popusti koji moraju biti izbačeni kao nepoštena praksa. Nije dozvoljeno da neki sajtovi ističu da imaju najbolje ponude i najniže cene smeštaja. Prikaz cena je takođe sporan jer nisu prikazani svi troškovi. Šest najvećih sajtova dali su čvrsto obećanje da će ubuduće prekinuti sa ovom praksom.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *