Gran pri za „Tvoje telo je umetničko delo“

Na 65. rodjendan UEPS-a otvorena prigodna izložba i proglašeni dobitnici za 2025. godinu ovog uglednog Udruženja, a laskavo priznanje otišlo u ruke agenciji Nextgame Digital 

Obeležavajući svoj 65 rođendan u Beogradu, pod sloganom “65 godina mladi”, Udruženje za tržišne komunikacije Srbije proglasilo je pobednike  ovogodišnjeg konkursa. Upriličena je retrospektivna izložba kojom su sažeti ključni događaji iz višedecenijskog trajanja.

Žiri koji je brojao 33 člana iz redova agencija, oglašivača i stručnjaka iz akademske zajednice, kao i kolega iz regiona, imao je priliku da pogleda zaista impresivan broj radova, što govori u prilog stabilnosti srpske advertajzing scene, koja uprkos nimalo lakim okolnostima i dalje ima snage i energije da stvara kvalitetnu komunikaciju i da otkriva nove forme, prilagođene realnosti. Kao posebna vrednost izdvaja se napor agencija da samoinicijativno realizuju CSR kampanje na važne društvene teme kojima animiraju javnost za snažniju podršku.

Dobitnik UEPS-ovog  Grand Prix-a za 2025. godinu je kampanja Tvoje telo je umetničko deloagencije Nextgame Digital, rađena za Narodni muzej Srbije koja je dobila najvišu prosečnu ocenu žirija.

Sa najviše osvojenih bodova odnosno nagrada UEPS-ova agencija godine je New Moment New Ideas Company, koja treći put osvaja ovo priznanje, a UEPS-ov oglašivač godine postala je  kompanija Delhaize Serbia.

Podsetimo, ovo prestižno priznanje ranije su dobili Communis, New Moment New Idea Company, Ovation BBDO, McCann Beograd i Leo Burnett. Prethodnih godina, nekoliko puta uzastopno Oglašivač godine bio je A1 Srbija (ranije VIP Mobile), potom Jaffa d.o.o., Telenor Banka, Grand prom d.o.o. , Mastercard i Hemofarm fondacija.

Tokom svečanosti  UEPS je najavio Young Lions Srbija za 2026. godinu i pozvao mlade kolege da uzmu učešća, kao i kompanije da podrže ovaj festival i kroz njega mlade stvaraoce.

Povodom 65 rođendana  pripremljena je  izložba o UEPS-u u kojoj su sažeti ključni momenti – od prve izložbe ispred Doma sindikata 1960. godine do danas.  Glavni inicijator i pokrovitelj bio je Viktor Nikolić, član Upravnog odbora, čija je kompanija Beoexpo System bila produkcijski i tehnički realizator izložbe. Izložbu je autorski osmislio i pripremio Mugdim Šehalić koji je dobio priznanje za tridesetogodišnji stvaralački doprinos i posvećenost očuvanju i unapređenju Udruženja.

Učesnike i goste je pozdravila Marija Matić, predsednica Upravnog odbora UEPS-a, a predsednica žirija Maja Radak osvrnula se na ovogodišnju produkciju.

Program je vodio Darko Crnogorac, Stand Up komičar, a među gostima su bile legendarne zvezde rock’n’rolla braća Jelić.

Industrija živi i radi, uprkos izazovima – to bi u najkraćem mogao biti zaključak sumiranja rezultata ovogodšnjeg konkursa, zaključno sa svečanom dodelom priznanja koja je protekla u sjajnoj atmosferi u Dorćol Platz-u. U svojoj 65 godine dugačkoj tradiciji, Udruženje je još jednom imalo priliku, čast i zadovoljstvo da sumira ovogodišnje aktivnosti naših kolega, verifikovanih na redovnom godišnjem konkursu, potvrđujući vrednost i samog festivala, jedinog nacionalnog festivala industrije u Srbiji, ali i zajedništva oličenog u ovoj asocijaciji.

 

 

 

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *